Informace o záruce

Informace o záruce

Zákonná záruční doba

Zákonná záruční doba elektrospotřebičů je 24 měsíců. Pokud výrobek nemá žádnou formu prodloužené záruky, tak po uplynutí této lhůty si zákazník hradí případné opravy sám.

Prodloužená záruka od výrobce.

U vybraných modelů výrobci nabízí různé formy prodloužení záruky a to buď na celý výrobek, nebo na některé jeho části, např. motor a pod. Informace o prodloužení záruce zdarma, najdete na kartě výrobku. V tomto případě je potřeba vyplnit registrační formulář daného výrobce, jinak záruka není platná. Odkaz na registrační formulář prodloužené záruky, je uveden v popisku každého výrobku, kterého se to týká. 

Odkazy pro registraci prodloužené záruky dle značek:

Candy, Hoover, Haier                   :     https://www.registrace-zaruka.cz/

AEG, Electrolux                           :     https://cz.regulus-elux.eu/warranty/

Beko (10 let na motor)                  :     https://extwarranty.beko.com/?lang=cs-CZ&ulk=54

Beko (5 let na celý výrobek)         :     https://www.bekocr.cz/podpora/5leta-zaruka

Gorenje (15 let na kompresor)      :     https://www.gorenje.cz/pracky-susicky-akce/registrace-15-let 

Gorenje (10 let na motor)              :     https://www.gorenje.cz/registrace-zaruky#prozkoumejte-technologii-sensocare

Gorenje (5 let na celý výrobek)     :     https://www.gorenje.cz/zakaznicky-servis/registrace-bezplatneho-servisu

Dokoupení prodloužené záruky

Pokud výrobek nemá prodlouženou záruku zdarma, lze ji dokoupit a prodloužit o 1, 2 nebo až o 3 roky u pojišťovny. Tuto možnost najdete na stránce daného výrobku hned vedle obrázků, pod cenou výrobku. Zde si můžete zvolit, zda chce výrobek zakoupit bez prodloužení záruky, nebo si záruku prodloužit o 1-3 roky.

Prodloužení záruky 1 až 3 roky

Férové pojištění prodloužené záruky až na 5 let

Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste. Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad. Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd. Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás těchto problémů i nákladů zbaví.

Klíčové vlastnosti PPZ:

  • Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako zákonná záruka výrobce.
  • Plynule navazuje na zákonnou záruku.
  • Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců
  • Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
  • Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.
  • Zaplatíme za Vás náklady na opravu.
  • V případě neopravitelnosti výrobku za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.

Jednoduché hlášení výskytu závady

V případě, že se v průběhu PPZ vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.

Opravíme či vyměníme za nový

V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů a dopravíme Vám jej až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.

Bez amortizace a spoluúčasti

Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte, neboť je kompletně hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.

100% záruka vrácení peněz

V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.

Převod pojištění

Pokud se rozhodnete spotřebič prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.

Informace o pojistiteli

Pojišťovna AWP P&C Česká republika – odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatel služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.

Informace k prodloužené záruce od Allianz:

Odeslat článek známému   Vytisknout