Reklamace

Reklamace

Vážení zákazníci,

pro většinu námi prodávaných výrobků je na území České republiky zajišťován autorizovaný servis. Z důvodu urychlení reklamačního procesu je výhodné reklamovat zboží v přímo v těchto servisech. Vyřízení reklamací v záruční lhůtě je bezplatné, mnoho servisů nabízí i bezplatný svoz a následné navrácení reklamace na Vaší adresu.

Pokud nechcete zasílat zboží přímo do autorizovaného servisu, můžete jej zaslat na naší adresu výdejního místa : Tamat elektro s.r.o., Mírové nám 46, 418 01 Bílina. Ještě předtím je potřeba nás kontaktovat (buď na e-mail obchod@tamatelektro.cz nebo tel.: 773 567 890) a společně si upřesníme postup, při řešení reklamace. Vyhneme se tak zbytečným komplikacím a reklamace se tím urychlí.

Funkci záručního listu plní prodejní doklad (faktura), který jste obdrželi spolu se zbožím. Může se stát, že autorizovaný servis některého z výrobců bude potvrzený záruční list vyžadovat. V takovém případě nám originální nepotvrzený záruční list s uvedením čísla nákupního dokladu zašlete na naši adresu a my vám jej obratem zašleme potvrzený zpět.

Pokud budete mít dotaz k vyřízení reklamace, či narazíte na jakýkoli problém, tak nás prosím kontaktujte na našich telefonních číslech.

Kompletní informace k reklamacím jsou součástí obchodních podmínek.

Odeslat článek známému   Vytisknout